FM
 
[ دوشنبه 1392/12/12 ] [ 9:28 ] [ سلطان ]
[ دوشنبه 1392/12/12 ] [ 9:26 ] [ سلطان ]
[ سه شنبه 1392/11/15 ] [ 19:56 ] [ سلطان ]
نویسنده : شاروم فرهنگ (تحقیقات)

در ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: ارشد مدیریت مالی، دکتری، مباحث اقتصادی، مدیریت سرمایه‌گذاری، دانلود رایگان کتب مدیریت
ادامه مطلب
[ سه شنبه 1392/11/15 ] [ 19:55 ] [ سلطان ]
نام کتاب : آشنایی مقدماتی با بورس اوراق بهادار ایران


در ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: ارشد مدیریت مالی، ابزار مشتقه و صکوک، دکتری، دانلود رایگان کتاب، روش های تحلیل آماری، دانلود رایگان جزوات درسی، مدیریت سرمایه‌گذاری
ادامه مطلب
[ سه شنبه 1392/11/15 ] [ 19:53 ] [ سلطان ]
[ سه شنبه 1392/11/15 ] [ 19:50 ] [ سلطان ]
[ شنبه 1392/10/28 ] [ 20:41 ] [ سلطان ]
[ شنبه 1392/10/28 ] [ 20:39 ] [ سلطان ]
[ شنبه 1392/10/07 ] [ 11:51 ] [ سلطان ]
در ادامه مطلب...


موضوعات مرتبط: دانلود رایگان کتاب
ادامه مطلب
[ شنبه 1392/10/07 ] [ 11:50 ] [ سلطان ]
[ شنبه 1392/10/07 ] [ 11:48 ] [ سلطان ]
[ دوشنبه 1392/09/25 ] [ 23:8 ] [ سلطان ]
[ یکشنبه 1392/09/24 ] [ 21:9 ] [ سلطان ]
[ شنبه 1392/09/23 ] [ 22:42 ] [ سلطان ]
در قسمت لینک دوستان و پیوندهای روزانه،برای آسایش و راحتی استفاده کنندگان وبلاگ..

بر اساس جدیدترین سایت ها و وبلاگ های پرکاربرد و پر بازدید اقدام به بروزرسانی نمودیم.امید است رضایت دوستان و استفاده کنندگان حاصل شود.

[ شنبه 1392/09/23 ] [ 0:45 ] [ سلطان ]
ویلیام دلبرت گن بزرگترین معامله گر تمام تاریخ در مزرعه ای در ایالت تگزاس در سال1878 به دنیا آمد.ورود او به دنیای معاملات در زمانی بود که در کارگزاری تگزارکانا کار می کرد و از آن زمان بهصورت حرفه ای کار خود را شروع کرد و شب ها نیز در مدرسه تجارت حضور می یافت. او سپس ازدواج کرد و نتیجه این ازدواج دو دختر بود. درسال 1903 در سن 25 سالگی به نیویورک رفت و کارگزاری شخصی خود را افتتاح کرد.

آسوکاسلواراجا . فیزیکدان اتمی که با یکی از بزرگترین بانک های اروپا همکاری می کند می گوید: "گن بزرگترین نابغه ای بوده که تابحال بازارهای مالی به خود دیده است. پیشرفت هایی که او در این زمینه بدست آورده است همانند بزرگترین پیشرفتهایی است که دانشمندان در قرن اخیر بدست آورده اند".

گن یک معامله گر افسانه ایود. او تقریبا 25 نقشه کش را برای ترسیم نمودار تمام سهم ها در بازار سهام نیویورک استخدام کرد. او نمودارها را برای بدست آوردن فرصت های سرمایه گذاری بازبینی می کرد. هر چند که شهرت او بخاطر قدرت پیش بینی (گویی) اوست اما او ثروت بسیار زیادی رابوسیله روش معاملاتی مکانیکی خود که یک روش پیرو-روند بود بدست آورد.

گن در همه ی زمینه های تجارت موفق بود حتی در زمینه املاک و مستغلات و در زمینه کشتی و غیره. او اولین فردی در امریکا بود که دارای هواپیمای شخصی شد ، او همچنین یک خلبان شخصی نیز داشت.

آقای گن در طول مدت سرمایه گذاری خود حدود 50،000،000 دلبر را با میانگین 80 الی 90 درصد از معاملات خود و بدون ضرر و زیان انجام داد که میتوان بدین مسئله اذعان نمود ، آقای گن در تمام مدت کار خود معاملات صحیحی را صورت داده است. همچنین میزان ضررهایی که او در طول معاملات خود متحمل شده از اشتباهات قوانین خرید و فروش او سرچشمه نگرفته بلکه از تغییر در روش سرمایه گذاری خود بوده است.

به هر روی، موفقیت های آقای گن در معاملات بازار های سرمایه برای همگان بسیار خوشایند و دست نیافتنی می نماید. چرا که او در تبدیل سرمایه های اندک با حفظ تعادل و توازن چندین درصدی به ثروت فراوان، تبحر خاص داشت. در زیر چندین مثال از معاملات موفق او ارائه میگردد که دال بر صحت این موضوع دارد:

  • سال 1908:تبدیل یک حساب 130 دلبری به حساب 1200 دلبری در ظرف مدت 30 روز
  • سال 1923:تبدیل یک حساب 973 دلبری به حساب 3000 دلبری ظرف مدت 60 روز
  • سال 1933: 479 سرمایه گذاری ( معامله ) صورت گرفته که از این تعداد 422 معامله موفق (88% از کل معاملات با سود 4000 درصدی همراه بوده است.)
  • سال 1946 : تبدیل یک حساب با سرمایه اولیه 4500 دلبر به 13000 دلبر (سود 400 درصدی ) ظرف مدت 3 ماه

[ جمعه 1392/09/22 ] [ 23:50 ] [ سلطان ]
[ جمعه 1392/09/22 ] [ 23:49 ] [ سلطان ]
[ چهارشنبه 1392/09/20 ] [ 10:6 ] [ سلطان ]
[ چهارشنبه 1392/09/20 ] [ 9:50 ] [ سلطان ]
برای شما که می خواهید در تحلیل گری بازار سرمایه موفق باشید.

در ادامه مطلب


موضوعات مرتبط: ارشد مدیریت مالی، ابزار مشتقه و صکوک، دکتری، دانلود رایگان کتاب، روش های تحلیل آماری، مباحث اقتصادی، دانلود رایگان جزوات درسی
ادامه مطلب
[ یکشنبه 1392/09/17 ] [ 22:29 ] [ سلطان ]
http://renani.ir/Assets/Files/The_Political_Economy_of_Iran_Nuclear_Dispute.pdf


موضوعات مرتبط: دانلود رایگان کتاب، مباحث اقتصادی، دانلود رایگان کتب مدیریت
[ پنجشنبه 1392/08/23 ] [ 0:9 ] [ سلطان ]

عنوان مقاله: دستاورد اجرای کارت امتیازی متوازن
مولف/مترجم: فرشید محمدنژاد
سال انتشار(میلادی): 2009
وضعیت: تمام متن
منبع: ماهنامه تدبیر-سال نوزدهم-شماره 201
چکیده: سازمانهای بسیاری در پیاده‌سازی و اجرای کامل استراتژیها یا مدیریت عملیات خود، ناموفق‌اند. این مسئله ناشی از تعریف ناقص استراتژی ها نیست، بلکه به این خاطر است که چارچوب منسجمی برای یکپارچگی و همسویی این دو فرایند حیاتی(استراتژی و عملیات) در اختیار ندارند. این مقاله در راستای آخرین اثر ماندگار ابداع کنندگان کارت امتیازی متوازن (کتاب دستاورد اجرا) (منبع شماره 1) برآن است تا ضمن بیان ناگفته های کارت امتیازی متوازن در مقام عمل، دستاوردهای اجرای آن را در شرکتهای پیشرو به نمایش گذاشته، با معرفی سیستم مدیریتی حلقه بسته (Closed Loop) به عنوان چارچوب جامع پیوند استراتژی با عملیات، زمینه را برای پیاده سازی و اجرای موفقیت آمیز کارت امتیازی متوازن برای ایجاد پیوند و همسویی بین استراتژیها، هدفها، برنامه ها، عملیات، منابع و بودجه فراهم آورد.


موضوعات مرتبط: مقاله های برتر مدیریت
ادامه مطلب
[ جمعه 1391/09/03 ] [ 20:47 ] [ سلطان ]

اگر بخواهیم به صورت ساده در رابطه با خطرات سرمایه گذاری صحبت کنیم، می‌توان گفت که میزان خطرپذیری کم یا زیاد در یک سرمایه گذاری به میزان سود و درآمدی که سرمایه گذار مد نظر دارد، بستگی دارد.

بدون شک هدف اصلی افزایش و رشد سرمایه گذاری، افزایش دارایی و ثروت در یک دوره زمانی مشخص است. این مساله میزان پول بیشتری را برای سرمایه گذار نسبت به آنچه که در ابتدا مورد استفاده قرار داده به همراه دارد. البته همه چیز به سادگی تعریفی که در اینجا ارائه شد، نمی‌باشد و همواره خطراتی وجود دارند که میزان سرمایه و بودجه افراد را تهدید می‌کنند. اما سرمایه گذاری برای رشد می‌تواند روشی رضایت بخش برای استفاده از پول و افزایش آن باشد.


اگر بخواهیم به صورت ساده در رابطه با خطرات سرمایه گذاری صحبت کنیم، می‌توان گفت که میزان خطرپذیری کم یا زیاد در یک سرمایه گذاری به میزان سود و درآمدی که سرمایه گذار مد نظر دارد، بستگی دارد. برخی سرمایه گذاری‌ها از خطر پذیری بیشتری برخودار بوده و تا پیش از آغاز آن‌ها باید خطرات موجود و سطح قابل تحمل سرمایه گذار مورد بررسی قرار گیرد.

سرمایه گذاری

عدم توجه به این مساله نه تنها می‌تواند ضررهای سنگینی را برای وی در پی داشته باشد بلکه حتی می‌تواند اصل سرمایه را نیز از میان برده و سرمایه گذار را با ورشکستگی کامل مواجه سازد. از این رو پیش از شروع فعالیت باید چند نکته کلیدی که تا حدود زیادی شرایط امنی را برای سرمایه گذاری ایجاد می‌کنند، مورد توجه قرار داد.

انتخاب عاقلانه و آگاهانه

روش‌های مختلفی برای سرمایه گذاری در راستای افزایش پول وجود دارد که فعالیت در بازار بورس و یا شرکت‌های سرمایه گذاری از آن جمله‌اند. در نتیجه پیش از شروع سرمایه گذاری جنبه‌های مختلف فعالیت خود را مورد بررسی قرار داده و بهترین گزینه‌هایی که میزان خطرات را به حداقل رسانده و برای شما مناسب هستند را انتخاب کنید.

دنبال کردن جریان سرمایه

اجازه ندهید پولتان در حساب‌های بانکی با نرخ سود پایین باقی مانده و به قول معروف خاک بخورد. از دست دادن کنترل جریان سرمایه می‌تواند ساده‌تر از آن چیزی باشد که تصور می‌کنید، بنابراین همواره از این مساله اطمینان حاصل کنید که سرمایه و پولتان در سطح مطلوبی از جریان و عملکرد قرار دارد. در غیر این صورت ممکن است میزان سرمایه با نرخ تورم هماهنگ نشده و نه تنها با رشد سرمایه مواجه نشوید بلکه در واقعیت و با افزایش تورم با کاهش آن نیز مواجه شوید.

تعهد

سرمایه گذاری برای افزایش دارایی و پول بیشتر یک دوره زمانی میان و یا بلند مدت را شامل می‌شود. در نتیجه باید در این مدت جوانب مختلف را فراهم کرده و منتظر نتیجه فعالیت‌های خود باشید. این نوع سرمایه گذاری اغلب به معنای آن است که تا حدود زیادی دسترسی به پول مورد استفاده را نداشته و در صورت رشد نه چندان زیاد در کوتاه مدت نباید نگران شوید. هر اندازه که قادر باشید پول سرمایه گذاری شده را برای مصارف دیگر استفاده نکنید از شانس بیشتری برای افزایش سود و سرمایه برخوردار خواهید بود.

تنوع بخشی

تنوع بخشی در سطوح مختلف دارایی‌ها می‌تواند عاملی کلیدی در محدود کردن خطر از میان رفتن سرمایه باشد. اگرچه این مساله می‌تواند رشد نه چندان سریع سرمایه را در پی داشته باشد اما با گذشت زمان شاهد رشد ثابت سرمایه خود خواهید بود.

آغاز فعالیت

هرچه سریع‌تر فعالیت خود را آغاز کنید، سریع‌تر از گردش پول و سودی که می‌تواند برای شما داشته باشد، بهره‌مند خواهید شد.

دنیای سرمایه گذاری با گستره وسیعی از فرصت‌ها می‌تواند بسیار پیچیده باشد. سرمایه گذاری فعالیت در بازار بورس، اوراق قرضه و حوزه‌های بسیاری را شامل می‌شود. برای آنکه بهترین گزینه و حوزه را انتخاب کنید، زمانی را برای مشخص کردن نیازمندی‌های خود اختصاص داده و اگر گمان می‌کنید به مشاوره‌های حرفه‌ای نیاز دارید، حتما با کار‌شناسان مجرب این کار را انجام دهید.


موضوعات مرتبط: نکات مدیریت، اطلاعات عمومی مدیریت
[ شنبه 1391/06/25 ] [ 14:22 ] [ سلطان ]

تحلیل SWOT چیست ؟ (SWOT Analysis)

تحلیل SWOT ابزاری کارآمد برای شناسایی شرایط محیطی و توانایی های درونی سازمان است. پایه و اساس این ابزار کارآمد در مدیریت استراتژیک و همین طور بازاریابی، شناخت محیط پیرامونی سازمان است. حروف SWOT که آن را به شکل های دیگر مثل TOWS هم می نویسند، ابتدای کلمات Strength  به معنای قوت ، Weakness به معنای ضعف، Opportunity به معنای فرصت و Threat به معنای تهدید است.

ماهیت قوت و ضعف به درون سازمان مربوط می شود و فرصت و تهدید معمولاً محیطی است.در اینجا به معرفی آنالیز SWOT پرداخته شده است و نحوه ی اجرای آن شرح داده نشده است.

 

قوت ها :

قوت های سازمان همان منابع و توانایی هایی است که در اختیار دارد و می تواند از آنها به منظور ایجاد یک مزیت رقابتی استفاده کند. موارد زیر می توانند از قوت های شرکت به حساب آیند :

اختراعات ثبت شده شرکت.

نام تجاری و برند شناخته شده.

شهرت در بین مشتریان.

مزیت در قیمت تمام شده.

دسترسی اختصاصی به منابع طبیعی.

دسترسی به شبکه های توزیع مناسب.

نیروی انسانی کارآمد و آموزش دیده.

ضعف ها :

نبودن بعضی از توانایی های کلیدی در سازمان می  تواند به عنوان یک ضعف در سازمان تلقی شود. موارد زیر می توانند از ضعفهای شرکتها باشند :

عدم پشتیبانی و حفاظت از اختراعات.

نام تجاری و برند ضعیف.

ناشناخته بودن در بین مشتریان.

ساختار پر هزینه در شرکت.

عدم دسترسی به منایع.

عدم دسترسی به شبکه های توزیع.

نیروی انسانی ناکارآمد.

نکته ی حائز اهمیت در اینجا امکان تبدیل شدن ضعفها و قوت ها به یکدیگر در شرایط گوناگون است. برای مثال ظرفیت تولید بالا می تواند یک مزیت و قوت برای شرکت محسوب شود اما همین ظرفیت بالا در شرایط رکود و تغییرات تکنولوژیکی می تواند باعث کاهش چابکی شرکت گردد و به آن لطمه وارد کند.

فرصتها :

شناسایی و بررسی دقیق محیط خارجی می تواند فرصتهای جدیدی را برای مدیران شرکت نمایان سازد و همین فرصتها می توانند آغازگر مسیر جدیدی برای توسعه و رشد باشند، فرصتهای می توانند شامل موارد زیر باشند :

نیاز برطرف نشده مشتری.

ظهور تکنولوژی های جدید.

کم شدن محدودیت های قانونی.

حذف موانع تجارت جهانی.

تهدیدها :

تغییر در متغیرهای خارجی و محیطی می تواند تهدید هایی را برای شرکت در  پی داشته باشد. مواردی چون :

تغییر در سلیقه ی مشتری که باعث فاصله گرفتن او از محصولات ما می شود.

ظهور محصولات جایگزین پر قدرت.

افزایش محدودیت های تجاری.

ماتریس SWOT

به هر حال شرکت نباید منتظر به وجود آمدن فرصتهایی استثنایی در محیط خارجی باشد، بلکه باید تلاش کند تا با تقویت قوت های درونی اش مزیت رقابتی جدیدی را برای شرکت یا سازمان خلق کند. خلق این مزیت های رقابتی از طریق هماهنگی بین قوت ها و توانایی های درون سازمانی و فرصتهای کوچک یا بزرگ خارجی است. حتی در برخی مواقع، اهمیت فرصت خارجی به قدری است که سازمان انگیزه ی لازم برای غلبه بر یک ضعف داخلی را نیز پیدا خواهد کرد.

برای توسعه ی این استراتژیها، یعنی همان استراتژیهایی که باعث هماهنگی قوت های درون سازمانی با فرصتهای محیط خارجی است، می توان از ماتریس SWOT بهره برد. به اعتقاد نگارنده ی این مطلب ماتریس SWOT می تواند ابزاری توانمد در شناسایی و اتخاذ استراتژیهای مناسب در انواع کسب و کارها باشد. این متد (روش) در صورت شناخت دقیق و به کارگیری صحیح برای کسب و کارهای کوچک و متوسط بسیار کارآمد خواهد بود. شاید حتی بتوان از این ابزار برای تعیین استراتژیهای شخصی و زندگی افراد نیز بهره برد. به هر حال در اینجا تنها به معرفی این ابزار پرداخته شده است، اما می توانید در سایر مطالب پایگاه اطلاع رسانی صنعت چگونگی پیاده سازی و اجرای عملی آن را نیز مطالعه فرمایید.

ابتدا لازم است لیستی از قوتها، ضعفها،تهدیدها و فرصتها را آماده کنیم، به این لیست پروفایل SWOT می گویند.

ماتریس SWOT یا ماتریس  TOWS

ضعفها

قدرتها

استراتژیهای W-O

استراتژیهای S-O

فرصتها

استراتژیهای W-T

استراتژیهای S-T

تهدیدها

توجه: ماتریس SWOT می تواند شکلهای مشابه دیگری نیز داشته باشد که از نظر عملی تفاوتی ندارند.

S-O ؛ استراتژیهایی هستند که در پی استفاده از فرصتها هستند و به خوبی با توانایی های سازمان هماهنگی دارند.

W-O ؛ غلبه بر ضعفها به منظور استفاده از فرصتها است.

S-T ؛ شناسایی روشهایی که شرکت می تواند با استفاده از آنها خطر پذیری خود را از تهدید ها کاهش دهد.

W-T ؛ یک استراتژی کاملاً دفاعی است که مانع آسیب دیدن شرکت به علت ضعفهایش از تهدیدات محیط خارجی می شود.

آنالیز SWOT می تواند همان طور که اشاره شد، بسیار کارآمد باشد، و علاوه بر تصمیم گیری استراتژیک در بازاریابی نیز موثر باشد. شما می توانید با استفاده از چهار عامل SWOT برای جایگاه یک شرکت کوچک در بازار هم از همین ابزار استفاده کنید. موضوعی که در مطالب دیگر پایگاه اطلاع رسانی صنعت به آن پرداخته شده است.

کیفیت آنالیز SWOT صوت گرفته بسیار وابسته به ورودیهای ماتریس SWOT است؛ لازم است در تعیین عوامل قوت و ضعف، فرصت و تهدید، از جوانب مختلف به محیط داخلی و خارجی سازمان نگریسته شود تا بتوان ورودیهای صحیحی را در ماتریس SWOT و یا آن چیزی که به پروفایل SWOT شناخته می شود داشته باشیم.

هر چند نگارنده معتقد است، تحلیل SWOT ابزاری بسیار مفید خصوصاً برای کسب و کارهای کوچک است و در دنیا نیز بسیار از آن بهره گرفته می شود. اما برخی منتقدان اعتقاد دارند؛ در برخی موارد بیش از اندازه در شناخت محیط با استفاده از این روش ساده انگاری می شود و معتقدند تفسیر جریانات محیط داخلی و خارجی به یکی از عوامل SWOT قدری دور از واقعیت خواهد بود. هر چند اکثر کارشناسان SWOT را با تمام فرضهایش به عنوان روشی کارآمد می شناسند.


موضوعات مرتبط: نکات مدیریت، اطلاعات عمومی مدیریت
[ شنبه 1391/06/25 ] [ 14:20 ] [ سلطان ]

نرم افزار برنامه ریزی برای سرمایه گذاری


(حجم : 5.76 مگابایت)


رمزعبور فایل : www.downloadina.com

[ جمعه 1391/04/23 ] [ 17:25 ] [ سلطان ]

عنوان مقاله: 10 گام برای حمایت از کار و سرمایه ایرانی
مولف: دکتر محمد نهاوندیان (رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران)

سال انتشار(میلادی): 2012
وضعیت: تمام متن
منبع: مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی
تهیه و تنظیم: پایگاه مقالات علمی مدیریت
مقدمه: پیام رهبر معظم انقلاب و نامگذاری سال 1391 به عنوان سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» در واقع پیام تداوم جهاد اقتصادی را در خود دارد. یعنی آن‌چه که رهبر معظم انقلاب در سال گذشته بیان فرمودند، امسال با عنوان گسترش و حمایت از تولید ملی مورد تأکید مجدد قرار داده‌اند. اگر بخواهیم با این پیام برخوردی جدی و عملی و فراتر از تعارف و تکرار شعار داشته باشیم، باید هم تعریف دقیقی از این عبارت داشته باشیم و هم لوازم توفیق در آن را بشناسیم و شاخص‌های این توفیق را تبیین کنیم تا در پایان سال بتوانیم کارنامه‌ی خود را با این شاخص‌ها بسنجیم و ارزیابی کنیم.



شاید اصلی‌ترین مفهوم پیام فوق‌الذکر این است که «تولیدمحوری» باید شاخص همه‌ی سیاست‌های اقتصادی ما باشد، منتها این نکته‌ نیز مهم است که جهت این حمایت چه باید باشد؟ آیا حمایت از تولید ملی به این معنی است که تولید ملی ما به حدی برسد که بتواند با بهترین تولیدات جهانی رقابت کند؟ پس در این صورت منظور ما حمایت از تولیدات ملی برای رقابتی شدن است و به عبارت دیگر، حمایت از تولید ملی است در مقابل موانع رقابت عادلانه و برابر. یعنی تولیدات کشور باید بتواند به بازار دسترسی داشته باشد و عادلانه و برابر با تولیدات مشابه رقابت کند.
آیا مفهوم این نامگذاری حمایت در مقابل عوارض خارج از اختیار است؟ به این معنی که تولید داخلی می‌تواند روی پای خود بایستد، اما اگر عواملی برای آن مزاحمت و عوارض ایجاد کنند -مثل خشک‌سالی یا محدودیت‌های خارجی- باید از تولید ملی حمایت نمود. گاهی در رقابت رقبا، دیگرانی وارد می‌شوند و حمایت‌های بازارشکنانه‌ای صورت می‌دهند که طبعاً حمایت از تولید ملی در برابر آنها ضروری خواهد بود.
اما جنبه‌ی دیگر این حمایت، در برابر فرسایش‌های بروکراتیک غیر ضروری است. یعنی باید اصلاح روش‌های اداری را در دستور کار قرار داد. اگر بخواهیم از تولید حمایت کنیم، باید از خود تولید بپرسیم که در کجا و کی نیاز به حمایت دارد. بنده به 10 گام لازم برای تقویت بخش تولید اشاره می‌کنم که نیاز به حمایت از تولید ملی در آنها احساس می‌شود:

1. در فرهنگ عمومی جامعه‌‌ باید تولیدکنندگان را به عنوان پیشتازان عزت و استقلال جامعه معرفی کنیم و تکریم از کسانی را که در این صحنه تلاش می‌کنند، در ارزش‌های جامعه قرار دهیم.

2. تولیدمحوری باید شاقول سیاست‌گذاری‌های اقتصادی کشور باشد. یعنی باید در سیاست‌های ارزی، در سیاست‌های پولی و مالی، در سیاست‌های تجاری و در سیاست‌های بانکی و مالیاتی برای تولید اولویت قائل باشیم. تجلی ملموس این مطلب این‌گونه خواهد بود که اگر جایی ناچار بودیم بین تولیدگرایی و مصرف‌گرایی انتخاب کنیم، باید تولید را مقدم بداریم. این مطلب مثلاً در اجرای سیاست هدفمندی یارانه‌ها می‌تواند تجلی بسیار ملموسی داشته باشد. در مجموع سیاست‌گذاری‌ها باید به سمتی برویم که توان برنامه‌ریزی مدیران ما افزایش یابد. به این معنی که از تغییرات ناگهانی در سیاست‌ها اجتناب کنیم تا مدیران ما بتوانند برای آینده برنامه‌ریزی کنند.

3. باید با کاهش مقررات و منطقی کردن مجوزها از سرمایه‌گذاران بخش تولید حمایت کنیم.

4. دستگاه‌های دولتی باید بدهی‌های خود به تولیدکنندگان و پیمانکاران را بپردازند تا توان مالی آنها افزایش پیدا کند.

5. بانک‌ها در برخورد با واحدهای تولیدی مهربانانه‌تر عمل کنند. باید فهم درستی از ماهیت مشکلات واحدهای تولیدی داشته باشیم و مناسبات بین بانک‌ها و واحدهای تولیدی را واقع‌بینانه و هدفمند کنیم.

6. تولیدکننده برای بهبود تولید به فناوری و ماشین‌آلات مناسب نیاز دارد. در شرایطی که برخی محدودیت‌ها از سوی بدخواهان در مناسبات بین‌المللی بر تولیدکننده‌های ما تحمیل شده است، باید از ابتکارات مدیران اقتصادی در رفع و دفع این محدودیت‌ها حمایت کنیم.

7. در مناسبات و سیاست‌ها و فضای کسب‌و‌کار، باید در مسیر روان‌سازی و چابک‌سازی تولید حرکت کنیم. تقارن نامگذاری سال جدید به عنوان سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» با ابلاغ قانون جدید بهبود مستمر فضای کسب‌و‌کار را باید به فال نیک گرفت. اجرای کامل و دقیق این قانون باعث ایجاد فضایی پرنشاط و تعاملی بین دولت و بخش خصوصی خواهد شد. اجرای این قانون می‌تواند طلیعه‌ی بسیار خوبی برای موفقیت در اجرای حمایت از تولید ملی نیز باشد.

8. حمایت از تولید می‌تواند زمانی اتفاق بیفتد که تولیدکننده تولید خود را انجام داده و نیاز به بازاریابی دارد. کمک به تولیدکنندگان برای بازاریابی داخلی می‌تواند از راه نظام تعرفه‌ای یا زمینه‌های مربوط به قیمت‌گذاری صورت بگیرد. به این معنی که ابتکار عمل در اختیار بازار رقابتی باشد تا واحدهای تولیدی بتوانند در شرایط رقابتی امورات مدیریت بازار خود را انجام دهند.

9. تولیدکننده باید به بازارهای خارجی دسترسی داشته باشد که در این صورت حمایت از تولید با بازاریابی خارجی ممکن می‌شود. لذا جهت‌گیری جهش صادراتی باید تداوم پیدا کند.

10. در شرایط فعلی و در همه‌ی مراحل تولید، ظرفیت‌های خالی بسیاری وجود دارد. یعنی ما برای جهش در تولید ملی هم نیروی جوان آماده به کار داریم و هم سرمایه‌گذاری‌های گسترده داریم. تنها باید اولویت را به رفع موانع پیش روی واحدهای تولیدی موجود بدهیم تا این واحدها بتوانند با حداکثر ظرفیت به تولید بپردازند.


موضوعات مرتبط: نکات مدیریت
[ سه شنبه 1391/01/29 ] [ 10:51 ] [ سلطان ]

دانلود کتاب برسی ساختار طرح کسب و کار با نرم افزار business plan pro

business plan pro

 

نام کتاب :  برسی ساختار طرح کسب و کار با نرم افزار  business plan pro

نویسنده : روح الله پیش بهار

زبان کتاب :  پارسی         

تعداد صفحه :  90

قالب کتاب : PDF

حجم فایل :  1,520  Kb

توضیحات :  نرم‌افزار BPP توانمندی‌های لازم را برای سازمان ایجاد می‌نماید تا بتواند با طبقه‌بندی داده‌ها و اطلاعات کمی و کیفی نسبت به تجزیه و تحلیل کسب و کار مورد نظر اقدام کند. هم‌اکنون سازمان‌های زیادی از این نرم‌افزار استفاده و متدولوژی به کار رفته در آن را به عنوان بهترین شیوه برای انتخاب، اولویت‌بندی،
تامین منابع و عملیاتی کردن کسب و کار می‌شناسند و به عنوان پشتیبانی کننده تجارت امروزی تلقی می‌کنند. در ادامه با برخی از امکانات و قابلیت های نرم افزار
Business Plan Pro آشنا می شویم :

دارا بودن مثال های بسیار کاربردی در هر مرحله از کار

انجام محاسبات پیچیده ریاضی و ارائه راه حل های ساده

ارائه دستورالعمل هایی که به سادگی می توان آن ها را دنبال نمود

استفاده از راهنمایی های متخصص تجارت آقای Tim Berry

مشخص کردن خطاهایی که انجام داده اید

ارائه گزارش های بسیار کاربردی

استفاده از گزارش های تصویری و بسیار جذاب دارای چارت ها و گراف ها به منظور درک بهتر نتایج

امکان وارد نمودن داده های تجاری موجود از قبل

امکان پیش بینی آینده کسب و کار

امکان وارد نمودن داده های حسابداری از نرم افزارهای حسابداری Peach Tree و QuickBooks

امکان وارد کردن فایل های برنامه های Word , Excel و PowerPoint و خروجی گرفتن به همین فرمت ها

امکان برنامه ریزی برای چندین سال

امکان ساخت طرح های تجاری حرفه ای

امکان خروجی گرفتن از طرح های تجاری به فرمت های PDF و پاورپوینت

امکان زیبا سازی ظاهر گزارشات و صفحات طرح کسب و کار

امکانات ویژه همکاری با اعضای تیم

امکان تولید طرح های کسب و کاری ویژه ارائه به بانک ها و موسسات اقتصادی برای اخذ تسهیلات

امکان مدیریت بودجه و هزینه ها

دارای ابزارهای بسیار کامل به منظور مدیریت کسب و کار

و ….


موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار های مدیریت مالی و حسابداری
[ یکشنبه 1391/01/20 ] [ 23:11 ] [ سلطان ]
وان مقاله: اصول قیمت گذاری
مولف/مترجم: شادی گلچین‌فر و امیر بختائی
موضوع: قیمت گذاری
سال انتشار(میلادی): 2006
وضعیت: تمام متن
منبع: ماهنامه تدبیر-سال هفدهم-شماره 178
تهیه و تنظیم: پایگاه مقالات مدیریت 
چکیده: تمامی سازمانها و شرکتها، برای کالاها و خدماتی که عرضه می‌دارند قیمتی تعیین می‌کنند. این قیمت ممکن است در قالب مفاهیم گوناگون مانند شهریه، آبونمان، حق عمل، اجاره بها و ... عنوان ‌شود.  در بین اجزای آمیزه بازاریابی، قیمت تنها عاملی است که موجب ایجاد درآمد می‌شود. همچنین قیمت انعطاف‌‌پذیرترین عامل آمیزه بازاریابی شناخته می‌شود، چراکه می‌توان بسرعت آن‌را تغییر داد. اگرچه رقابت بر سر قیمت یکی از مسئله‌های عمده‌ای است که شرکتها با آن روبه‌رو می‌شوند، اما بسیاری ار شرکتها نمی‌توانند این مسئله را به شیوه‌ای عالی حل کنند.  با همتراز شدن‌ کیفیت‌ کالاهای‌ شرکتهای‌ متفاوت‌ و تشدید رقابت، عنصر قیمت‌ به‌ یکی‌ از مهمترین‌ عوامل‌ موثر بر حفظ‌ و جذب‌ مشتریان‌ و وفاداری‌ و رضایت‌ آنها تبدیل‌ شده‌ است. این‌ امر امروزه‌ به ‌دلیل‌ گسترش‌ روزافزون‌ اینترنت‌ بیشتر مصداق‌ پیدا می‌کند.


تعریف قیمت‌گذاری‌
 قیمت از نظرلغوی یعنی سنجش، ارزیابی، اندازه و معیار. قیمت در بازار عبارت است از ارزش مبادله‌ای کالا و خدمت که به صورت واحد پول بیان می‌شود.
بر این اساس، ‌قیمت‌گذاری‌ بطور ساده‌ یعنی‌ تعیین‌ قیمت‌ برای‌ کالا یا خدمت‌. قیمت‌گذاری‌ فعالیتی‌ است‌ که‌ باید تکرار شود و فرایندی‌ مداوم‌ و پیوسته‌ است. این‌ تداوم‌ ناشی‌ از تغییرات‌ محیطی‌ و نبود‌ ثبات‌ در شرایط‌ بازار است‌ که‌ لزوم‌ تکرار این فرایند را توجیه می‌کند.
اهداف قیمت گذاری
بطور کلی اهدافی که شرکتها از قیمت‌گذاری دنبال می‌کنند به پنج گروه زیر تقسیم می‌شود:
1 - ادامه حیات
این هدف برای شرکتهایی مناسب است که با ظرفیت مازاد، رقابت شدید و تغییرات دائمی مصرف کنندگان دچار مشکل شده‌اند. چنانچه قیمت بتواند هزینه‌های متغیر و برخی از هزینه‌های ثابت را پوشش دهد، شرکت می‌تواند همچنان به حیات تجاری خود ادامه دهد.
2 - به حداکثر رساندن سود فعلی
برای اینکه شرکتی بتواند سود کنونی خود را به حداکثر برساند، باید تقاضا و هزینه‌های مربوط به قیمتهای مختلف را برآورد کند و آنگاه قیمتی را انتخاب کند که بیشترین سود جاری، جریان نقدی یا بازده سرمایه را برای شرکت به ارمغان آورد. البته در صورت تاکید بیش از حد بر سود جاری و عدم توجه به اثرات ناشی از سایر متغیرهای آمیزه بازاریابی، واکنشهای احتمالی رقبا و محدودیتهای قانونی، در بلندمدت عملکرد شرکت را به مخاطره خواهد انداخت.
3 - به حداکثر رساندن سهم بازار
برخی شرکتها این هدف را در پیش می‌گیرند، زیرا بر این باورند که دست‌یابی به حجم فروش بیشتر باعث خواهد شد، بهای تمام شده هر واحد کاهش یابد و درنتیجه در بلندمدت به سود بیشتری دست ‌یابند. به عبارت دیگر چنین شرکتهایی برای رسوخ در بازار ، قیمتهای خود را در پایین‌ترین سطح تعیین می‌کنند. این استراتژی می‌تواند در شرایط زیر مناسب باشد:
_ بازار بیش از اندازه نسبت به قیمت حساسیت نشان می‌دهد، در نتیجه قیمت پایین موجب رشد بازار خواهد شد.
_ با کسب تجربه هزینه‌های تولید و توزیع کاهش خواهد یافت.
_ قیمت پایین موجب از صحنه خارج شدن رقبا می‌شود.
4 - کشیدن عصاره بازار
برخی از شرکتها ترجیح می‌دهند قیمتها را در سطح بالا تعیین کنند و بدین وسیله عصاره بازار را بکشند. شرکتها در شرایط زیر می‌توانند به این هدف دست یابند:
_ وجود تعداد زیادی خریدار و بالا بودن میزان تقاضا در بازار
_ تعیین قیمت اولیه در سطح بالا باعث جلب توجه شرکتهای رقیب به بازار نشود.
_ تعیین قیمت در سطح بالا این تصور را در ذهن خریداران ایجاد کند که شرکت و محصولات آن نسبت به رقبا در سطحی بالاتر قرار دارد.
5 - پیشرو شدن از نظر کیفیت
شرکتهایی که هدف آنها عرضه محصولات باکیفیت بالاست و می‌خواهند از این نظر در بازار پیشرو شوند، محصولاتی برتر و با قیمتهای بالاتر به بازار عرضه می‌کنند. آنها محصولاتی باکیفیت بسیار بالا به بازار عرضه می‌کنند و نیز این محصولات دارای ویژگیهای خاصی هستند که می‌توانند منافع و مزایای بیشتری به خریداران ارائه کنند. چنین شرکتهایی می‌توانند قیمتها را در سطحی بالاتر تعیین کنند.
عوامل‌ موثر بر قیمت‌گذاری‌
 ‌برای‌ قیمت‌گذاری‌ درست‌ و رضایت‌بخش‌ باید عوامل‌ موثر بر قیمت‌گذاری‌ را شناسایی‌ و آنها را تنظیم‌ کرد. سه‌ دسته‌ کلی‌ عوامل‌ بر تصمیمات‌ قیمت‌گذاری‌ موثرند. که‌ عبارتند از:
1 - عوامل‌ سازمانی: آنهایی‌ هستند که‌ بر قیمت‌گذاری‌ موثرند و با منابع‌ و اهداف‌ سازمان‌ سروکار دارند. مانند: چرخه‌ عمر محصول، و پورتفولیوی‌ قیمت‌گذاری‌ خط‌ محصول‌.
2 - عوامل‌ مشتری: عواملی‌ هستند که‌ از طرف‌ مشتری‌ بر قیمت‌گذاری‌ موثرند زیرا بین‌ قیمت‌ و تقاضا رابطه‌ معکوس‌ وجود دارد.
3 - عوامل‌ بازار: عواملی‌ هستند که‌ از طرف‌ بازار بر قیمت‌گذاری‌ موثرند. مانند: محیط‌ و رقابت‌. این‌ عوامل‌ را به‌ دو دسته‌ تقسیم‌ می‌کند:
_ عوامل‌ درونی: اهداف‌ بازاریابی، استراتژی‌ آمیخته‌ بازاریابی، هزینه‌ و ملاحظات‌ سازمانی
_ عوامل‌ بیرونی: ماهیت‌ تقاضا و بازار رقابت، اقتصاد، دولت، واسطه‌ها
مراحل قیمت‌گذاری
مرحله اول: تعیین هدف بلندمدت قیمت گذاری
در اولین مرحله باید هدف از قیمت گذاری تعیین شود. اهداف قیمت گذاری از تنوع بالایی برخوردارند که در قسمت قبل توضیح داده شد.
مرحله دوم: تعیین میزان تقاضا
هر قیمتی منجربه ایجاد سطح متفاوتی از تقاضا می‌شود و از این رو، بر هدفهای بازاریابی شرکت اثری متفاوت خواهد گذاشت. رابطه بین قیمت و تقاضا باعث می‌شود که یک منحنی تقاضا به وجود آید. برای تعیین میزان تقاضا لازم است که حساسیت تقاضا نسبت به قیمت، برآورد منحنی تقاضا و کشش تقاضا در برابر تغییر قیمت نیز مورد بررسی قرار گیرد.
مرحله سوم: برآورد هزینه‌ها
در حالی که تقاضا سقف قیمتی را که شرکت برای محصولات خود در نظر می‌گیرد، تعیین می‌کند، هزینه‌ها، کف را تعیین خواهند کرد. بر این اساس هر شرکتی باید قیمتی را در نظر بگیرد که بتواند هزینه‌های تولید، پخش و فروش محصول را پوشش دهد و برای کار و ریسکی که شرکت پذیرفته است، بازده معقولی ارائه کند.
مرحله چهارم: تجزیه تحلیل محصولات، قیمت‌ها و هزینه‌های شرکت رقیب
هنگامی که شرکت با توجه به تقاضای بازار، قیمت و هزینه‌ها را برآورد می‌کند، باید هزینه‌ها و قیمتهای شرکت‌های رقیب و واکنش آنها در برابر قیمت محصولات خود را مورد توجه قرار دهد و در محاسبات خود منظور کند.
مرحله پنجم: انتخاب روش قیمت گذاری
در این مرحله باید از بین روشهای متنوع قیمت‌گذاری روش مناسب را انتخاب کرد. بطور کلی روشهای قیمت‌گذاری عبارتند از:
_ قیمت‌گذاری بر مبنای افزودن به بهای تمام شده: در این روش که ابتدایی‌ترین روش قیمت‌گذاری نیز محسوب می‌شود، قیمت با افزودن یک عدد استاندارد به بهای تمام شده تعیین می‌شود. این روش تنها زمانی کارساز واقع می‌شود که قیمت تعیین شده بتواند فروش مورد انتظار را تضمین کند.
_ قیمت‌گذاری بر مبنای بازده مورد نظر: در این روش، شرکت، قیمتی را تعیین می‌کند که به یک نرخ بازده از سرمایه‌گذاری برسد. در اجرای این روش اگر شرکت بتواند هزینه‌ها و فروش را به صورتی دقیق برآورد کند، بازده سرمایه مورد انتظار تحقق خواهد یافت. در غیر این‌صورت شرکت به نتایج مورد انتظار دست پیدا نخواهد کرد.
_ قیمت‌گذاری بر مبنای ارزش مورد تصور: در این روش، قیمت‌گذاری بر مبنای پنداشت خریداران در مورد ارزش محصول و نه بر پایه بهای تمام شده آن صورت می‌گیرد. سپس با استفاده از سایر اجزای تشکیل دهنده آمیزه بازاریابی، مانند تبلیغات، تلاش می‌شود تا بر ارزش مورد تصور در ذهن مشتریان افزوده شود. در بکارگیری این روش برای محصولات جدید به تحقیقات بازار نیاز است.
_ قیمت‌گذاری بر مبنای ارزش: این روش بر این پایه قرار دارد که قیمت باید نشان دهنده ارزش بالای محصول برای مشتریان باشد. در این روش شرکت باید به اقداماتی دست بزند که بدون اینکه به کیفیت محصول لطمه‌ای وارد آید، محصولات را با هزینه کمتری تولید کند و یا با عرضه آنها را به قیمت پایین‌تر، تعداد بیشتری از مشتریان حساس به قیمت را جذب کند. این روش بیشتر در خرده‌فروشیها مشاهده می‌شود.
_ قیمت‌گذاری بر مبنای نرخ رایج: در این روش فروشگاهها قیمتهای محصولات خود را بر مبنای قیمت محصولات شرکتهای رقیب می‌گذارند. در این حالت امکان دارد شرکتی محصولات خود را یکسان، بیشتر یا کمتر از قیمت شرکتهای عمده و رقیب عرضه کند. این روش هنگامی که نتوان به راحتی هزینه‌ها را محاسبه کرد یا واکنش رقبا نامشخص است بکار برده می‌شود.
_ قیمت‌گذاری بر مبنای پیشنهادهای مهر و موم شده: این روش در مناقصه‌ها کاربرد دارد. هنگامی که شرکتها برای انجام پروژه‌ها، پیشنهادهای مهر و موم شده می‌دهند، قیمتها بصورت رقابتی تعیین می‌شود. در مناقصه، هر شرکتی قیمت پیشنهادی را بر اساس انتظاراتی که نسبت به قیمت شرکتهای رقیب دارد تعیین می کند نه بر مبنای رابطه دقیق قیمت با هزینه‌های شرکت یا تقاضای موجود.
مرحله ششم: انتخاب قیمت نهایی
روشهای قیمت‌گذاری مورد بحث در مرحله قبل، باعث می‌شوند که دامنه قیمتهایی که شرکت می‌تواند انتخاب کند محدود شود و به قیمت نهایی برسد. البته شرکت هنگام انتخاب قیمت نهایی ناگزیر است عوامل دیگر تاثیر گذار را نیز مورد توجه قرار دهد. برخی از این عوامل تاثیرگذار عبارتند از: قیمت‌گذاری بر مبنای روان‌شناسی، سایر اجزای آمیزه بازاریابی تاثیرگذار بر قیمت، سیاستهای قیمت‌گذاری شرکت و اثر قیمت بر سایر گروهها.


موضوعات مرتبط: مقاله های برتر مدیریت
[ جمعه 1391/01/18 ] [ 23:51 ] [ سلطان ]
عنوان مقاله: کار اقماری، زندگیِ دو زندگی " LIVING TWO LIVES"مولف: هادی غلامی ابراهیم آباد ، دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت دولتی

سال انتشار(میلادی): 2011
وضعیت: تمام متن
منبع: ارسال شده توسط عضو پایگاه مقالات علمی مدیریت  

چکیده: با افزایش تقاضا برای نفت و گاز در جهان وبه دنبال آن افزایش تولید، به معنای افزایش دکل، سکو، ریگ‌های حفاری و سایر اقلام مورد نیاز خواهد بود. کار مستقیم بر روی دکل های حفاری و سکوهای ثابت تولید و بهره برداری نفت و گاز نیز بعنوان بخشی از پروسه تولید میباشد. در این میان با توجه به مقتضیات کار، شرایط اقلیمی و ویژگیهای محیطی شاخه‌های جدیدی از کار نوبتی با عنوان کار اقماری بوجود آمد . الگوی کار اقماری عموما به صورت 2هفته کار و 2 هفته استراحت می باشد. این نوع کارمی تواند برای خانواده نیز سخت باشد و تقریبا هر اتفاقی که رخ میدهد همسر فرد ، تنها می ماند .این نوع کار دارای اثرات مخربی بر روی شخص و خانواده میباشد که از آن جمله می توان به استرس، چرخش مدیریت خانواده بین پدر و مادر، نفرت از محیط کار و مشکلات جنسی اشاره نمود که باعث کاهش نرخ اقبال به این کار شده است.
کلمات کلیدی:  نفت و گاز ، کار اقماری ، استرس



موضوعات مرتبط: مقاله های برتر مدیریت
ادامه مطلب
[ جمعه 1391/01/18 ] [ 23:47 ] [ سلطان ]

دانلود کتاب :

Portfolio Theory & Financial Analyses


لینک دانلود :

http://bookboon.com/download/9e546920-d678-42f1-8264-9ffa0104be79.pdf


موضوعات مرتبط: دانلود رایگان کتب مدیریت
[ یکشنبه 1390/12/28 ] [ 21:44 ] [ سلطان ]

دانلود کتاب :

Strategic Financial Management


لینک دانلود :

http://bookboon.com/download/ad0823c1-e001-4554-8548-9ffa0104be82.pdf


موضوعات مرتبط: دانلود رایگان کتب مدیریت
[ یکشنبه 1390/12/28 ] [ 18:26 ] [ سلطان ]
دانلود کتاب :

Get the entire “Finance” category


لینک دانلود :

http://bookboon.com/download/093d5906-bcea-498a-b01e-9ffa0104be87.zip





موضوعات مرتبط: دانلود رایگان کتب مدیریت
[ یکشنبه 1390/12/28 ] [ 18:24 ] [ سلطان ]

عنوان مقاله: فنون مذاکره برای حل مسائل سازمانی
مولف/ان: محمد جعفر موغلی

سال انتشار(میلادی): 2009
وضعیت: تمام متن
منبع: ماهنامه تدبیر-سال بیستم-شماره 202
تهیه و تنظیم: پایگاه مقالات علمی مدیریت  www.SYSTEM.parsiblog.com
مقدمه: بیشتر مدیران حرفه ای به اهمیت مذاکره در زندگی واقفند، زیرا زمان قابل توجهی از زندگی حرفه ای خود را صرف مذاکره می کنند. به علاوه، زندگی شخصی شان هم با مذاکره همرا ه است. موفقیت و اثر بخشی حرفه ای آنان به شدت متأثر از توانایی آنها در هنر و فن مذاکره است.این مهارت یا ناشیگری آنان در مذاکره است که نظر مدیران، همکاران، زیر دستان، مشتریان، رقبا و سایرین را درباره موفقیت کاری شان شکل می دهد. مدیران، زمان و کوشش بسیاری را صرف مذاکره می کنند، اما معدودی از آنان هنر و دانش مذاکره را به درستی می دانند.از این رو، بسیاری از مدیران حرفه ای نیازمند رویکرد بهینه در طرح ریزی و اجرای مذاکره‌ها هستند.


متن کامل مقاله


موضوعات مرتبط: مقالات مدیریت بازاریابی، مقاله های برتر مدیریت
[ یکشنبه 1390/12/28 ] [ 18:17 ] [ سلطان ]
 نام کتاب : چالش های مدیران سازمان ها در قرن بیست و یکم
نویسنده : عبدالاحد شیخ
حجم : 102 کیلو بایت


فرمت : pdf
صفحات : 16

 توضیحات : 

مدیر موفق کسی است که واحدش عملکرد بالا بدست آورد و با گذشت زمان آن را بصورت واحدی توانا حفظ کند. این مدیر، پیوسته قادر است سایر کارکنان را در انجام بموقع و موثر کارها یاری کند. ...


دانلود کنید :


موضوعات مرتبط: دانلود رایگان کتاب
[ جمعه 1390/10/30 ] [ 15:36 ] [ سلطان ]


در این کتاب 702 صفحه ای میتوانید بطور کامل با مباحث تجارت الکترونیک  آشنا شوید.

در این کتاب میخوانید:
•  ۵عامل کلیدی در نامگذاری روابط تجاری
•  آشنایی با حقوق تجارت الکترونیکی
•  آشنایی با مفاهیم و تعاریف بنیادین خدمات الکترونیک
•  آغاز تجارت اینترنتی بدون داشتن وب سایت
•  آغاز عصر داد و ستد الکترونیکی چای در هندوستان
•  آیا تجارت شما برای بهره گیری از موتورهای جستجو کوچک است؟
•  آیا سیستمهای کسب و کار الکترونیکی فرهنگ خاصی دارند؟
•  اثر تجارت الکترونیکی بر استراتژیهای بازار
•  ارزیابی خدمات الکترونیکی
•  استراتژی بازاریابی در وب سایت
•  استراتژی تجاری اسب تروا
•  استفاده از کارتهای الکترونیکی در کاربردهای روزمره
•  استفاده از منابع مجازی بیرونی برای انجام پروژه های بیشتر در زمان کمتر
•  اشتباهات بزرگ در تجارت الکترونیک
•  اشتباهاتی که صاحبان تجارت مرتکب می شوند!
•  افزایش تجارت کدهای مخرب رایانه ای و بازده مالی فراوان آن؛ چرا و چگونه؟!
•  افزایش فروش با پشتیبانی از مشتری
•  اقتصاد دیجیتالی

نویسنده / مترجم : مجله ویستا   دانلود رايگان كتاب
 زبان کتاب الكترونيك : فارسی
 حجم فایل كتاب : 11 مگابایت
 نوع فایل كتاب : PDF
 تعداد صفحات كتاب الكترونيك : 702
 منبع ناشر كتاب : vista.ir
 پسورد كتاب الكترونيك : www.takbook.com

موضوعات مرتبط: دانلود رایگان کتاب، تجارت الکترونیک
[ دوشنبه 1390/10/12 ] [ 22:43 ] [ سلطان ]
نویسنده / مترجم : جان براتون   دانلود رايگان كتاب
 زبان کتاب الكترونيك : فارسی

 نوع فایل كتاب : پاور پوينت
 تعداد صفحات كتاب الكترونيك : 86
 منبع ناشر كتاب :
 پسورد كتاب الكترونيك : www.takbook.com

موضوعات مرتبط: دانلود رایگان کتاب
[ دوشنبه 1390/10/12 ] [ 22:38 ] [ سلطان ]
 نویسنده / مترجم : كورس صديقي   دانلود رايگان كتاب
 زبان کتاب الكترونيك : فارسی

 نوع فایل كتاب : PDF
 تعداد صفحات كتاب الكترونيك :
 منبع ناشر كتاب :
 پسورد كتاب الكترونيك : www.takbook.com

موضوعات مرتبط: دانلود رایگان کتاب
[ دوشنبه 1390/10/12 ] [ 22:36 ] [ سلطان ]

 نویسنده / مترجم : دکتر میرزا حسن حسینی   دانلود رايگان كتاب
 زبان کتاب الكترونيك : فارسی

 نوع فایل كتاب : پاورپوینت
 تعداد صفحات كتاب الكترونيك : 439
 منبع ناشر كتاب : http://pnu.ac.ir
 پسورد كتاب الكترونيك : www.takbook.com

موضوعات مرتبط: دانلود رایگان کتاب
[ دوشنبه 1390/10/12 ] [ 22:34 ] [ سلطان ]
دانلود رايگان كتاب فارسي مدير يك دقيقه اي
مدير يك دقيقه اي سمبلي است كه به هر يك از ما ياد آوري ميكند كه هر روز يك دقيقه به چهره افرادي كه بر آنها مديريت ميكنيم نگاه كنيم و بخاطر بسپاريم كه آنها مهمترين منابع ما هستند.
ما از منظر علوم پزشكي و علوم رفتاري مطالعات و بررسي هاي فراواني داشته ايم تا ببينيم انسانها چگونه ميتوانند با ديگران به بهترين شكل ممكن كار كنند و تعامل داشته باشند و اين كتاب كم حجم نتيجه آموخته هاي فراوان ما از اين مطالعات و بررسي هاست.
منظور ما از "بهترين" اين است كه انسان ها چگونه ميتوانند به نتايج ارزشمند برسند و به يكديگر و سازمان علاقه مند باشند.
مدير يك دقيقه اي در حقيقت گرد آوري ساده اي است از چيز هايي كه برخي از انسان هاي دانا به ما آموخته اند و همچنين چيز هايي كه ما از يكديگر آموخته ايم . ما به اهميت اين منابع دانش و آگاهي پي برده ايم و دريافته ايم اشخاصي كه تحت مديريت شما كار ميكنند به شما بعنوان يكي از منابع آگاهي و دانايي نگاه ميكنند.
اميدواريم كه شما اطلاعات كاربردي و مفيدي از اين كتاب بدست آوريد و از آن در مديريت سازمان خود استفاده نماييد . كنفسيوس اين مرد فرزانه عصر باستان هر يك از ما را اينچنين پند داده است: اساس و شالوده دانش اين است كه آنرا كسب كنيم و از آن استفاده كنيم.

نویسنده / مترجم : اسپنسر جانسون - كنت بلانچارد
زبان کتاب : فارسي

تعداد صفحات : 107



  دانلود رايگان كتاب

 حجم فایل كتاب : 1.3 مگابايت


موضوعات مرتبط: دانلود رایگان کتاب
[ دوشنبه 1390/10/12 ] [ 22:31 ] [ سلطان ]

نویسنده:ناپلئون هیل

مترجم:مهدی قراچه داغی

اجرا: مهندس متین مطلبی      زمان کل:  ۶ ساعت و ۲۳ دقیقه

دانلود بخش اول (حجم: 17.7MB)

دانلود بخش دوم (حجم: 17.3MB) 

دانلود بخش سوم (حجم: 18MB)

دانلود بخش چهارم (حجم: 18.5MB)

دانلود بخش پنجم (حجم: 18.9MB)

(Download Server: 4Shared     Format: Mp3     Archive Type: RAR) 



موضوعات مرتبط: دانلود رایگان کتاب، کتاب های صوتی مدیریتی و اقتصادی
[ دوشنبه 1390/10/12 ] [ 22:26 ] [ سلطان ]



 زبان: فارسی  نویسنده: نا مشخص
 نوع فایل: Mp3


 ناشر: آی آر پی دی اف
 حجم کتاب: 7.34 مگابایت


موضوعات مرتبط: کتاب های صوتی مدیریتی و اقتصادی
[ دوشنبه 1390/10/12 ] [ 22:23 ] [ سلطان ]

زبان: فارسی


 نوع فایل: Mp3


 حجم کتاب: 3.0 مگابایت


موضوعات مرتبط: کتاب های صوتی مدیریتی و اقتصادی
[ دوشنبه 1390/10/12 ] [ 22:21 ] [ سلطان ]
زبان: فارسی

 تعداد صفحات: 33


 حجم کتاب: 375 کیلوبایت


موضوعات مرتبط: دانلود رایگان کتاب، پولشویی
[ دوشنبه 1390/10/12 ] [ 22:14 ] [ سلطان ]
 زبان: فارسی  نویسنده: عباس صمصامی
 نوع فایل: PDF
 تعداد صفحات: 12  ناشر: آی آر پی دی اف
 حجم کتاب: 195 کیلوبایت
توضیحات

در این کتاب به صورت خلاصه به معرفی وارن بافت پرداخته شده و سپس 23 اصل سرمایه گذاری از دیدگاه وارن بافت معرفی شده 23 اصلی که خود با توضبحات کامل یک کتاب ر ا شامل میگردد.
همچنین در ادامه به 7 اشتباه نابخشودنی از دید بافت پرداخته شده که نکاتی بسیار کلیدی برای بورس بازان حرفه‌ای می‌باشد.
شایان ذکر است که کتاب وارن بافت و نکات سرمایه گذار ی از دید ایشان با قیمت بالایی به فروش میرسد که در این کتاب نگارنده تلاش کرده خلاصه‌ای جامع و مفید را در اختیار علاقمندان قرار دهد.




موضوعات مرتبط: دانلود رایگان کتاب
[ دوشنبه 1390/10/12 ] [ 22:11 ] [ سلطان ]


نویسنده : مجتبی لشکربلوکی
حجم : 537 کیلو بایت


فرمت : pdf
صفحات : 5
رمز عبور : رمز عبور ندارد.
منبع : دانلود کتاب

 توضیحات : 

برخی دانلود 110 دانلود کتاب دانلود کتاب خريد سريال جت فا از مسائل توضیح داده شده در این کتاب:

  1. چهارچوب کلان چالش های مدیریت استراتژیک در ایران
  2. چالش های ناشی از محیط اجرای مدیریت استراتژیک
  3. ...
دانلود 110 دانلود کتاب دانلود کتاب خريد سريال جت فا

دانلود کنید :

موضوعات مرتبط: دانلود رایگان کتاب
[ دوشنبه 1390/10/12 ] [ 22:8 ] [ سلطان ]
[ دوشنبه 1390/10/12 ] [ 22:1 ] [ سلطان ]
دانشجویان کارشناسی ارشد رشته مدیریت مالی و گرایش مالی که درس مدیریت سرمایه‌گذاری دارند، می‌توانند اسلایدهای درس را  دانلود نمایند .


منبع : سایت شخصی جناب آقای تالانه



موضوعات مرتبط: ارشد مدیریت مالی، دانلود رایگان جزوات درسی، مدیریت سرمایه‌گذاری
[ یکشنبه 1390/09/20 ] [ 13:52 ] [ سلطان ]
[ یکشنبه 1390/09/20 ] [ 12:19 ] [ سلطان ]


موضوعات مرتبط: ارشد مدیریت مالی، دانلود رایگان کتاب، دانلود رایگان جزوات درسی
[ یکشنبه 1390/09/20 ] [ 12:18 ] [ سلطان ]
نویسنده : دکتر تیمور محمدی
تعداد صفحه : ۱۵۵

پسورد: dlbook.net

دانلود مستقیم


موضوعات مرتبط: دانلود رایگان کتاب
[ یکشنبه 1390/09/20 ] [ 12:16 ] [ سلطان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

-احسان غفوریان
-فوق لیسانس مدیریت مالی از دانشگاه علامه طباطبایی
-مدیر معاملات آتی سکه و مشاور وزارت راه و شهرسازی در امور صندوق های زمین و ساختمان
-CFA level1 candidate

مجموعه کامل و طبقه بندی شده آزمون ارشد مالی(سراسری و آزاد) به صورت رایگان برای اعضا، رجوع به صفحه اول
http://modiriatmali.blogfa.com/post-585.aspx
برچسب‌ها وب
امکانات وب





Powered by WebGozar